Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Asi aby ve firmě VW pro vozy Škoda Auto vypotřebovali již dříve vyrobené žárovky, do reflektorů pro denní svícení se používají u lacinějších modelů těch údajně nepřehlédnutelných Fabií stále jen "pokrok nepokrok" žárovky.

0 0
možnosti

A jeste bych doplnil, ze ty svetlomety nevyrabi Osram, ale Hela. MOzna ji ale ty diody Osram dodava, to nevim, obvykle si kazda Firma sve subdodavatele taji.

0 2
možnosti

Jen bych popravil, ze zarovky bilux zu opravdu v zadnem aute nenajdete, kdyz zu tak halogenove H4, Xenony sviti daleko lepsi, a LED opravdu nejsou LASER, ale LED a maji krasne bile svetlo a je to v soucasne dobe to nejlepsi, co Technika nabizi.

LASER totit znamena soustavu "zrcadel a cocek" soustredujicich svetlo do jednoho bodu.

0 2
možnosti
Foto

Zde souhlas s panem Vokounem. Já svítím xenony a cítím se saturován.

0 0
možnosti
  • Počet článků 10
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 421x
Vždycky jsem byl velký fanda do aut a všeho, co souviselo s motorismem. Ale od doby, kdy se ze mě stal také táta malé holčičky, jsem začal víc vnímat i otázku bezpečnosti na silnicích. A právě všeho, co souvisí s tím, abychom se na našich silnicích cítili bezpečně, se budou týkat i mé blogy. Potěší mě, když se nad některými myšlenkami pokusíte zamyslet. Třeba to pak při jízdě autem bude na našich cestách vypadat hned o něco radostněji…

Seznam rubrik