Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

V září 2014 jsme se synem jeli po dálnici do Ostravy. Bylo okolo půlnoci, provoz byl velmi slabý. Vyjeli jsme z tunelu a najednou se asi 30 metrů před námi se nad svodidlem objevil stín a vzápětí jsme levým světlem narazili na kance. Jeli jsme 130 km/h a nestihli udělat vůbec nic, jen po nárazu zastavit. Měli jsme pásy a nic se nám nestalo, jen škoda na autě přesahoval 150 tisíc Kč. Policie konala jako obvykle, kance našli za svodidly mrtvého, přijeli si pro něho myslivci. V protokolu bylo uvedeno, že jsme myslivcům způsobili škodu 5000 Kč. Protestoval jsem, policista mi vysvětlil. že podle předpisů je to tak, my jsme udělali škodu myslivcům, nikoliv oni nám. Taky jsem se divil. že kanec přeskočí svodidla. Vysvětlili mi, že přeskočí i plot 150 cm vysoký. Když jsem se divil, že k tomu došlo kousek od tunelu, mávl rukou, že zvěř si chodí kudy chce, přechody přes dálnici nerespektuje.

0 0
možnosti
  • Počet článků 10
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 421x
Vždycky jsem byl velký fanda do aut a všeho, co souviselo s motorismem. Ale od doby, kdy se ze mě stal také táta malé holčičky, jsem začal víc vnímat i otázku bezpečnosti na silnicích. A právě všeho, co souvisí s tím, abychom se na našich silnicích cítili bezpečně, se budou týkat i mé blogy. Potěší mě, když se nad některými myšlenkami pokusíte zamyslet. Třeba to pak při jízdě autem bude na našich cestách vypadat hned o něco radostněji…

Seznam rubrik